Ons adres is Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden. Je kunt gratis parkeren in onze ondergrondse parkeergarage.
Ons adres is Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden. Je kunt gratis parkeren in onze ondergrondse parkeergarage.
Heb je een vraag over je bezoek aan het AFAS Theater? Bekijk onze FAQ, chat met ons of kom in contact.
Heb je een vraag over je bezoek aan het AFAS Theater? Bekijk onze FAQ, chat met ons of kom in contact.
Jouw evenement in het AFAS Theater? We ontvangen jou en je gasten graag voor jouw evenement!
Jouw evenement in het AFAS Theater? We ontvangen jou en je gasten graag voor jouw evenement!
Wat is het adres van het AFAS Theater?
Inspiratielaan 3, 3833 AV Leusden
> Alle informatie over onze bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
In de parkeerkelder onder het theater. Er zijn voldoende parkeerplaatsen voor mindervaliden en elektrische auto's. Je kan hier kosteloos parkeren. De slagboom gaat automatisch open en bij vertrek heb je geen uitrijkaart nodig. Er is een Kiss & Ride bij de hoofdingang waar je snel mensen kunt afzetten. Bij voorstellingen gaat de parkeergarage 1 uur voor aanvang open.
> Alles over parkeren bij het AFAS Theater
Is er een fietsenstalling?
Ja! De fietsenstalling vind je direct rechts, naast de inrit naar de parkeerkelder.
Is het AFAS Theater bereikbaar met het openbaar vervoer?
Jazeker! De bushalte is dichtbij.
> Met het openbaar vervoer naar het AFAS Theater
> Bekijk ook het taxivervoer in de buurt
Kan ik overnachten in de buurt?
Ja, dat is mogelijk.
> Bekijk hier de hotels in de buurt
Kan ik met een touringcar of vrachtwagen parkeren?
Neem contact op met de beveiliging voor de parkeermogelijkheden. Bekijk hier de contactmogelijkheden.
Wanneer moet ik contact opnemen?
Je neemt contact op met een van de onderstaande partijen op het moment dat je vraag niet tussen de veelgestelden vragen staat. Bekijk hiervoor alle bovenstaande tabjes.
Mijn tickets zijn van de NTK, met wie neem ik contact op?
Zijn jouw tickets van de NTK, dan neem je contact op met hen. Je bereikt ze op: 0900-9203 (0,45 ct p/m) of via de andere contactmogelijkheden.
Mijn tickets zijn van Beleef Klassiek, met wie neem ik contact op?
Zijn jouw tickets van Beleef Klassiek, dan neem je contact op met hen. Je bereikt ze op: (+31)525 684 819 of via de andere contactmogelijkheden.
Mijn tickets zijn van het AFAS Theater, met wie neem ik contact op?
Zijn jouw tickets van het AFAS Theater? Dan kan je in 90% van de gevallen zelf gemakkelijk zaken rondom je tickets beheren. Kijk hier voor de mogelijkheden.
Hoe neem ik contact op met het AFAS Theater?
Bekijk hier de contactmogelijkheden. Let op: telefonisch zijn wij niet altijd even goed bereikbaar.
Waar kan ik mijn tickets bestellen?
Koop je kaarten enkel via de officiële kanalen. Dit zijn wijzelf, NTK of Beleef Klassiek. Koop je tickets via de theateragenda, dan zit je altijd goed. Koop je tickets niet via andere partijen. De prijzen liggen hier vaak veel hoger. Check het overzicht van de officiële en onofficiële verkooppunten op WeetWaarJeKoopt.nl.
Boeken van 2 tickets bij 3 stoelen, waarom lukt dit niet?
Om te voorkomen dat er veel enkele plaatsen in de zaal zijn is het niet mogelijk om losse stoelen over te laten. Zijn er geen andere mogelijkheden meer? Neem dan contact met ons op!
Hoe en wanneer worden de tickets verzonden?
De kaarten worden verzonden per e-mail (e-tickets). Je ontvangt de tickets direct na betaling op het door jou aangegeven e-mailadres. Je ontvangt de tickets vanuit de NTK, Beleef Klassiek of het AFAS Theater. Dit is afhankelijk van de voorstelling.
Hoe kan ik de e-tickets printen? Moet dat?
Wij raden aan je tickets niet te printen. Dit is een stuk duurzamer. Je scant je tickets direct vanaf je telefoon. Zorg wel dat je helderheid op de hoogste stand staat. Benieuwd wat AFAS nog meer doet op het gebied van duurzaamheid?
Ik heb te veel betaald voor mijn ticket(s). Hoe kan dat?
Heb je meer betaald voor je ticket(s) dan de originele prijs? Dan heb je vermoedelijk je kaart(en) gekocht bij een tickethandelaar. We kunnen je alleen aanraden om altijd bij een officieel verkooppunt je kaarten aan te schaffen.
Kan ik betalen met een cadeaukaart?
Bij het AFAS Theater kun je betalen met de Podiumcadeaukaart. Deze verzilver je tijdens het afrekenen in de allerlaatste stap van het bestelproces. Let op: het AFAS Theater accepteert geen VVV-bonnen, Nationale Theaterbonnen of Kunst & Cultuur Cadeaukaarten. Alleen de Podiumcadeaukaart kan worden gebruikt.
Kan ik Podiumcadeaukaart bij het AFAS Theater kopen?
Ja, dit kan zeker. Koop je Podiumcadeaukaart via deze link! Wij verkopen geen cadeaubonnen exlusief voor het AFAS Theater.
Waar vind ik alle informatie wat ik moet weten voor een fijn bezoek?
Alle informatie over toegankelijkheid in het AFAS Theater vind je op de toegankelijkheidspagina.
Mag ik foto-, film- en/of geluidsopnames maken tijdens voorstellingen?
Tijdens de voorstelling is het niet toegestaan om in de zaal foto-, film- en/of geluidsopnames te maken, tenzij hiervoor toestemming is verleend.
Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken tijdens voorstellingen?
Zet je telefoon gewoon op 'stil'. Het is erg storend voor de cast en publiek als deze op geluid staat.
Mag ik roken in het AFAS Theater?
Nee, het theater en het hele terrein van AFAS is rookvrij. Roken doe je buiten de poort.
Ik ben te laat, mag ik de zaal nog in?
Als de voorstelling is begonnen, brengt onze hospitality jou naar je plek. Als de voorstelling niet onderbroken kan worden, zal dit in het pauzemoment plaatsvinden.
Hoe is de ventilatie en luchtkwaliteit in het Theater?
De luchtkwaliteit in het hele AFAS pand is 24/7 fris en schoon. Dit bereiken we door te ventileren en ioniseren.
> Lees hier hoe het werkt
Mag ik eten en drinken meenemen in de zaal?
Nee, dit is niet toegestaan.
Kan ik voor en na een voorstelling iets eten in het restaurant?
Bezoekers kunnen van de lokale horeca genieten. Bekijk de restaurants in de buurt. Wij bieden zakelijke arrangementen aan voor groepen vanaf 10 personen.
Kan ik bij de voorstelling iets drinken? De bar in de foyer zijn een uur voorafgaand aan de voorstelling geopend en dan staat de koffie voor jullie klaar.
Daarnaast is de bar ook tijdens de pauze en/of na afloop geopend. Drankjes zijn bij de ticketprijs inbegrepen.
Zijn er kinderzitjes aanwezig?
We hebben stoelverhogers zodat onze kleine gasten ook alles van de voorstelling kunnen zien. Vraag één van de hospitality-medewerkers. Zij helpen je graag.
Staat het geluid in het AFAS Theater hard?
Het geluid in de theaterzaal wordt gemeten met professionele apparatuur. Het geluid staat op maximaal 99 dB.
Kan ik de buggy of kinderwagen ergens neerzetten tijdens de voorstelling?
Ja, je kunt in het AFAS Theater je buggy of kinderwagen wegzetten. Meld je bij onze hospitality als je dit wenst.
Is er een garderobe?
We hebben kluisjes waar je veilig je jas of andere waardevolle spullen kunt opbergen. Je hoeft hier niet voor te betalen.
Is er WiFi?
Ja, er is een gratis WiFi beschikbaar voor gasten.
Waar kan ik mijn kaarten kopen?
Koop je kaarten enkel via de officiële kanalen. Dit zijn de NTK, Eventim of Beleef Klassiek. Koop je tickets niet via andere partijen. De prijzen liggen hier vaak veel hoger.
Heb je vragen over een voorstelling van Doe Maar! in het AFAS Theater? Alle informatie en veelgestelde vragen vind je op de site van Doe Maar! - de Nederpop musical: www.doemaardemusical.nl
Chat met ons
En krijg het snelst je antwoord!
WhatsApp-nummer AFAS Theater +3133 2084157
Veelgestelde vragen
Bekijk de veelgestelde vragen.
90% van de vragen worden hiermee beantwoord!
Heb je een klacht?
Stuur een mail naar klacht@afastheater.nl
Alle hulpbronnen bekeken? Nog geen antwoord op je vraag? Bel dan 033-434 3884. (Telefonisch bereikbaar van ma t/m vr van 09.00 tot 16.00 uur met uitzondering van feestdagen.)
Afwijkende tijden
Wij zijn bíjna altijd geopend, maar niet altijd. Soms zijn we op teamuitje of is er iets anders. Bekijk de afwijkende openingstijden.
Zakelijke theaterboekingen
Stuur een aanvraag in
Contact AFAS Theater (zakelijk)
Mail naar events@afas.nl
Zakelijk telefonisch contact
033 - 434 3884
Telefonisch bereikbaar van ma t/m vr van 09.00 tot 17.00 uur met uitzondering van feestdagen. Let op!
Media & pers
Kijk voor meer informatie op AFAS.nl/pers
Eens in de zoveel tijd komen wij met héél AFAS Software (ruim 700 medewerkers) bij elkaar om elkaar te blijven ontmoeten, inspireren en enthousiasmeren! Daarom gaan wij een uurtje eerder dicht.
Dit is op de volgende data:
Soms zijn we een dag gesloten. Bijvoorbeeld als we op team, afdelings- of begrijfsuitje zijn. Ook zijn we gesloten op feestdagen.
We zijn gesloten op:
In de parkeergarage onder het AFAS Theater is voldoende parkeergelegenheid inclusief 48 mindervalidenplaatsen en 100 laadplekken. De maximale doorrijhoogte is 4,10 meter. Vanuit de parkeerkelder ga je met de lift of de trap naar boven en kom je uit in de ontvangstfoyer van het theater.
Snel iemand voor de deur afzetten? Rij dan langs de ingang van de parkeergarage naar boven naar de Kiss & Ride.
Volg na het binnenrijden van de parkeerkelder de blauwe verlichting naar de mindervalidenparkeerplaatsen. Er zijn 48 plaatsen. Ook hier is elektrisch opladen mogelijk.
De parkeergarage beschikt over 100 laadplekken voor elektrische auto's. Deze vind je bij binnenrijden direct aan de rechterzijde. Een plek reserveren is niet mogelijk.
Lopend naar het theater? Kom dan binnen via de hoofdingang. De fietsenstalling vind je rechts van de ingang naar de parkeergarage. Stal je fiets en loop dan naar de hoofdingang van het theater.
Pak lijn 17 of lijn 217 om snel vanaf Amersfoort CS naar het AFAS Theater te komen. Je stapt dan in de buurt van het AFAS Theater uit en loopt een klein stukje naar de ingang van het theater.
Stadsbus 17 brengt je naar bushalte Bedrijventerrein de Horst (8 minuten lopen).(Bekijk de route)
Stadsbus 217 brengt je naar bushalte Plesmanstraat (5 minuten lopen) of Bedrijventerrein De Horst (8 minuten lopen). Deze rijdt alleen tijdens de spits!